Va salut.

In acest articol vreau sa va arat metoda mea de a prezenta plățile și încasările într-un raport excel generat din tranzacțiile lunare descărcate din contul băncii Transilvania.

Acest raport se poate folosi atât pe persoane fizice cât și juridice.

A fost creat în necesitatea de a avea cât de cât un control asupra mișcării banilor în cont.

Mai multe de atât, dacă ai un cont la Banca Transilvania acest raport îl poți folosi, înlocuind decât tranzacțiile lunare descărcate.

In acest articol îți voi arata cum funcționează rapoartele.

In primul rând, trebuie sa mergi pe internet banking de unde sa descarci raportul.

Dupa ce te-ai logat intra la secțiunea – Conturile meleCautare Tranzactii.

Selectează contul pentru care vrei sa generezi raport și perioada. La perioada este important sa selectezi pe luna, adică generezi câte un raport pentru fiecare luna.

Dupa care apeși butonul Cauta. Se va genera un tabel cu toate tranzacțiile pentru luna respectiva. Dupa care mergem jos de tot și dam click pe butonul Exporta.

Foarte important fișierul îl salvam sub formatul de an și luna. Adica dacă facem un extras pentru luna Februarie a anului 2018 atunci salvam în formatul 2018.02.csv și tot asa pentru fiecare luna respectiv 2018.03.

Formatul fișierului trebuie sa fie csv.

Într-un final primim un folder cu tranzacții scoase din Contul Băncii Transilvania pe luni.

Dupa care am creat un fișier excel cu care accesez aceste rapoarte prin intermediul aplicației Power Query și generez tot felul de rapoarte.

De exemplu un raport mic cu Încasări și Plați lunare plus profitul.

Sau dacă te interesează poți genera un raport doar cu încasările de la un anumit Beneficiar.

Sau încasări de la toți beneficiarii pe luna.

Sau cel mai interesant raport – Plați Lunare. Aici poți sa vezi cel mai bine cine îți mănâncă banii. Mai ales dacă este contul tău personal și te strădui sa plătești doar cu cardul, la sfârșitul lunii poți sa vezi cheltuielile tale reale. Unde consumi cel mai mult.

Ma gândesc pe viitor sa mai personalizez acest raport. Astfel încât sa poți adăuga categorii de cheltuieli sau încasări.

Dar deocamdată asta este prima versiune.

Si cel mai interesant este ca acest Raport îl poți folosi și tu, doar înlocuind tranzacțiile lunare exportate. Important este sa creezi un folder care sa se numească Tranzactii BT în care sa adaugi rapoartele lunare

Puteți descarca fișierul aici Tranzactii BT 1.0 . Care te va ajuta sa-ți vizualizezi Încasările și Plățile lunare. Astfel vei avea un control mai bun asupra fluxului de bani.

 

Aboneaza-te

Aboneaza-te

Fii la curent cu ultimele tehnologii din domeniul online

V-ați abonat CU SUCCES

Share This