In 2019 în luna martie am lansat o Campanie în Google ADS pentru promovarea unui Advertiser prin platforma 2performant.

Astăzi am înregistrat un video cu rezultatele acestei campanii. Cu bune și rele, asa cum a fost 🙂

CTR – sau rata de clic pe anunț – după un an de analiza am ajuns la concluzia ca aceasta valoare trebuie sa fie peste 10%. Nu este obligatoriu dar din imagine de mai jos se vede ca, ce e peste 10% are o rata de conversie mai buna.

Google ADS - CTR rata de clic pe anunt

CPC opt este o coloana personalizata care este egala cu Valoarea conversie*0.7/Clicuri. Aceasta valoare îmi permite sa setez CPC max. astfel încât promovarea sa fie profitabila. Astfel în Campaniile create de mine aceasta valoare dictează CPC max. pentru cuvintele cheie. Pentru aceasta valoare este obligatoriu sa importam valoarea conversiilor, nu doar conversiile.

Google ADS - CPC opt - coloana personalizata

Volumul scăzut pentru căutare – la prima vedere nu este un indicator bun, pentru ca nu generează multe afișări respectiv conversii. Dar la o perioada mai lunga cu mai multe date observam următorul lucru. La un cost de 346 lei am obținut conversii în valoare de 1264 – profit 900 Lei. Ceia ce e foarte bine. Aceste cuvinte nu trebuie ignorate pentru ca în timp generează conversii foarte ieftine.

Google ADS - volum scazut pentru cautare

Imp Top% – sau procentul de afișare în primele poziții. In urma analizei datelor am constatat ca valoare intre 0% și 40% are o medie de conversie foarte mica. Sau ca sa fiu mai clar, pe aceste poziții generez pierderi. Respective acele cuvinte care se afla în aceste poziții trebuie optimizate.

Google ADS Imp Top

Scorul de calitate – încă un termen în Google ADS care îți spune cât de bun este cuvântul cheie din campanie. Din analizele campaniei rezulta ca aceste nu trebuie sa fie mai mic decât 6/10. Sunt situații în care convertește și la valori mai mici, dar costul este mare

Pentru cei care se afla la început de drum, recomand cursul Google ADS – Click Aici

Aboneaza-te

Aboneaza-te

Fii la curent cu ultimele tehnologii din domeniul online

V-ați abonat CU SUCCES