In martie 2017 am scris un articol despre cum nu e bine sa te promovezi după cuvinte cheie a brandului concurent. Si ca e bine sa-l adaugi în cuvinte cheie negative pentru ca te va costa mult având în vedere ca clientul chiar vrea sa cumpere de la concurentul tău.

Astăzi vreau sa va arat total opusul. Când termenul de căutare conține nume magazin concurent și este și profitabil.

In imaginea de sus am filtrat termenii de căutare care conțin cuvântul “elefant”. Acești termeni au înregistrat 32 de conversii cu o rata de conversie foarte buna de 6.23%.

Am mers mai departe, am testat și cuvântul Emag din articolul anterior :). Si surpriza și acesta convertește bine.

In concluzie: Exista cazuri în care cuvântul cheie poate fi profitabil și caz în care nu. Asta se vede doar după analiza statisticii.

Pentru cei care vor sa-și încerce puterile în Google ADS, recomand cursul https://goldensite.ro/project/adwords-intensiv realizat de mine pe o campanie reala. Cursul consta în lansarea campaniei și optimizarea acesteia timp de 5 zile.

Aboneaza-te

Aboneaza-te

Fii la curent cu ultimele tehnologii din domeniul online

V-ați abonat CU SUCCES