Va salut. Astazi o sa vorbesc despre Google Datastudio. Un nou serviciu de la google care ne permite sa vizualizam datele din diferite platforma.

Eu am inceput sa testez aces serviciu acum cateva luni si am reusit sa creez cateva rapoarte interesante care imi permit sa iau decizii corecte ce tine de promovarea afacerii in mediul online.

Unul din rapoarte creat in google datastudio se numeste cat ma costa clientul in dependenta de dispozitive

Un alt raport imi permite sa vad tendinta conversiilor, rata de conversie, costul de conversii si click-uri. Din imaginea de jos, linia verde este cost/conversie si se vede ca este in descrestere, ceia ce e bine, inseamna ca costul pe conversie scade. Linia rosie este rata de conversie si este in crestere ceia ce iarasi este bine.

Acest raport te ajuta sa verifici daca campania ta adwords merge bine, sau cel putin sa vezi daca tendinta este buna.

Un alt raport imi permite sa vad cost conversie si numarul lor in dependenta de ora din zi. Din grafic se vede ca la ora 11 avem cele mai multe comenzi si cu un cost mic. Ceia ce inseamna ca in perioada respectiva pot mari cpc-ul, sa prind mai multe conversii. Si verso este ora 16 cand sunt putine conversii la un cost mare, ceia ce inseamna ca in perioada respectiva trebuie sa micsorez cpc-ul.

Mai multe rapoarte din google datastudio poti vedea in video-ul de mai jos, vizionare placuta 😉

Share This