11.54% pare sa fie o rata de conversie foarte buna, având în vedere ca o rata acceptata e în jur de 5%.

Dar nu și în cazul din imagine când vedem ca costul este mai mare decât valoare conversiei. Si asta după 3 conversii, cu un CTR de 17.69%.

Ce înseamnă de fapt acest lucru? Ca prețul pe conversie în Google ADS este mult prea mare fata de valoarea conversiei.

In acest caz trebuie sa micșorăm prețul pe click astfel încât sa ajungem la o valoare pozitiva a profitului.

In imaginea de sus vedem 2 cuvinte cheie cu aproape același valori la Rata de Conversie, doar ca Valoarea conversiei diferă foarte multe. Asta de fapt este cel mai important indicator în Google ADS – Valoarea Conversii. Având acest indicator noi putem calcula Valoarea optima per Click astfel încât sa fim pe profit.

Concluzie: Daca aveți posibilitatea, adăugați la conversii și valoare fiecărei conversii, altfel va cam promovați cu ochii închiși, sau cel putin nu va dați seama unde pierdeți și unde câștigați.

Pentru cei care sunt la început de drum recomand cursul https://goldensite.ro/produs/adwords-intensiv

De ce recomand promovarea prin Google ADS?

Astăzi primele 4 rezultate din Google sunt anunțuri. Oamenii de obicei accesează primele 4 rezultate. In imaginea de jos vedeți ca majoritatea conversiilor se petrec pe poziția 1 și 2. Si încă o observație, din SEO scot 4-5 conversii pe luna, din Google ADS pot scoate 10 pe zi.

Aboneaza-te

Aboneaza-te

Fii la curent cu ultimele tehnologii din domeniul online

V-ați abonat CU SUCCES