Ce sa faci daca ai o rata de click mica in Google ADS? In acest video o sa discutam despre 3 factori care influențează la rata de click. Rata de clic (CTR): Definiție Un raport care arată frecvența cu care utilizatorii care au văzut anunțul au dat clic pe el. Rata de clic (CTR) poate fi folosită pentru a cuantifica rezultatele cuvintelor cheie și ale anunțurilor, precum și ale înregistrărilor de produs gratuite. Valoarea CTR se calculează împărțind numărul de clicuri pe anunț la numărul de afișări: clicuri ÷ afișări = CTR. De exemplu, dacă ați avut 5 clicuri și 100 de afișări, CTR este de 5 %. Fiecare anunț, înregistrare și cuvânt cheie are propriul CTR, pe care îl veți găsi în cont. Un CTR ridicat este un semn bun că utilizatorii consideră anunțurile și înregistrările utile și relevante. CTR contribuie la valoarea CTR estimată a cuvântului cheie, care este o componentă a punctajului general al anunțului. Rețineți că un CTR ridicat este strâns legat de ceea ce promovați și de rețelele utilizate. Puteți să folosiți CTR pentru a descoperi care dintre anunțurile, înregistrările și cuvintele cheie dau rezultate și care au nevoie de îmbunătățiri. Cu cât cuvintele cheie, anunțurile și înregistrările sunt mai relevante unele pentru celelalte și pentru compania dvs., cu atât cresc șansele ca un utilizator să dea clic pe anunț sau înregistrare după ce a căutat expresia cheie.