Selectează o Pagină

Nu există un prototip ideal pentru crearea unei pagini de destinație, dar există un set de reguli și tehnici, pe care puteți conta pentru obținerea unui rezultat bun.

Condițional, implementarea lor poate fi împărțită în 3 etape consecutive:

  1. Definirea psihologiei comportamentului utilizatorilor.
  2. Selectarea elementelor CTA corecte în proiectare.
  3. Scrierea conținutului capabil să vândă.

Acest lucru va fi discutat mai jos.

Psihologia comportamentului utilizatorilor

Rata de conversie unui landing page in medie este de aproximativ 5-8%, cu condiția ca proiectul să testeze în mod constant noi canale pentru a atrage traficul.

A presupune că restul de 95% sunt clienți pierduți, este gresit, deoarece nu corespunde în niciun fel realității. Se pune întrebarea: cine sunt ceilalți oameni?

Avinash Koshik, un analist de top la Google, a propus să împartim toți utilizatorii în 3 grupuri în articolul “See-Think-Do: un conținut, marketing, măsurarea cadrului de afaceri”

  • SEE – oameni care nu sunt interesați să cumpere
  • THINK – oameni care se află în stadiul de alegere
  • DO – oameni care sunt gata să cumpere

Un exemplu mai detaliat al comportamentului publicului:

Tipul de public Exemplu de comportament al audienței
SEE  Persoanele care nu sunt încă interesate de serviciile dvs., dar se află în cercul potențialilor dvs. clienți. De exemplu, pentru agenția noastră, toți aceștia sunt comercianți și proprietari de afaceri.
THINK Oamenii care nu s-au decis încă. De exemplu: o fată intenționează să cumpere pantofi de iarna, dar încă nu a decis ce va fi – cizme sau pantofi mici. De fapt, acesta este un potențial client fierbinte, care trebuie ajutat inițial.
DO Persoanele care sunt gata să facă o achiziție. Ei caută în mod activ un furnizor de servicii și alcătuiesc aceste 5-8%.

Sarcina dvs. principală este să aflați pentru ce tip de public creati pagina de aterizare.

Din această decizie va depinde ce elemente CTA  apel  la  acțiune) vor trebui să fie implicate în dezvoltarea paginii.

Cum se determină tipul publicului?

  1. Dacă aveți oportunitatea de a efectua un studiu al managerilor de vânzări, încercați să aflați principalele întrebări pe care le solicită clienții și posibilele obstacole în calea luării deciziilor.
  2. În plus, utilizați tabelul de mai jos, care va ajuta la determinarea tipului de utilizatori în funcție de tipul de trafic care va fi trimis la destinație.
Tipul de public Tip de trafic
SEE
  • Anunțuri grafice
  • SEO (Informații)
  • Anunțurile video (YouTube)
  • Rețele sociale
THINK
  • PPC (publicitate contextuală)
  • Publicitate orientată (VK, Facebook)
DO
  • PPC (publicitate contextuală)
  • SEO (Întrebări de afaceri)
  • Remarketing. Inclusiv Facebook

Un punct important : prin utilizarea paginii de destinație este imposibil să lucrați cu grupul SEE, deoarece sarcina principală de aterizare este generare de potențiali clienți. Lucrul cu grupul SEE înseamnă construirea de vânzări în mai multe etape.

Elementele CTA tipice pentru fiecare grup:

Tipul de public Elemente în proiectare
 THINK
  • Raportați o reducere a prețului
  • Adăugați la lista de dorințe
  • Obțineți o consultare gratuită
  • Puneți o întrebare
 DO
  • Formulare de feedback

buton:

  • Adăugați în coș
  • Achiziție rapidă
  • Achiziționați pe credit

 

În plus, nu uitați de blocurile de informații standard, care sporesc încrederea în resurse. Astfel de elemente includ:

  1. opinii
  2. certificări
  3. Returnări / garanții
  4. Blocul “Costul și timpul de livrare”, “Calendare de lucru”.

Și declanșatoarele:

  1. Informații despre reduceri la achiziționarea primului produs.
  2. Informații despre valabilitatea ofertelor promoționale.

Conținut pentru pagina de destinație

Conținutul este cel mai important element al paginii de vânzare. Și dacă mai devreme conținutul a fost neglijat de dragul designului, atunci astăzi este un lux inadmisibil.

Lista de verificare pentru un conținut de succes Landin  pagină:

  1. Antet
  2. Descrierea antetului auxiliar
  3. Intrare
  4. OCU (ofertă comercială unică)
  5. Lista de servicii și prețuri
  6. Testimoniale pentru clienți
  7. Schema de executare a serviciilor

În funcție de caracteristicile afacerii și de sarcinile atribuite, prioritatea punctelor de mai sus poate și trebuie schimbată.

Recomandări generale pentru structurarea textelor:

  • Textul nu ar trebui să aibă un caracter publicitar – nu spunem că suntem mai buni decât concurenții, liderii de piață și profesioniștii.
  • Textul trebuie să se concentreze asupra avantajelor serviciilor oferite de companie (nu asupra caracteristicilor) – nu ne bazăm pe prezentarea serviciilor, ci pe soluțiile la problemele clientului.
  • Textul ar trebui să fie cât mai simplu și mai clar posibil – să nu folosiți propoziții lungi.

Și, în sfârșit, după efectuarea analizei audienței, definirea elementelor CTA necesare și pregătirea conținutului, puteți începe proiectarea și desenarea paginii de destinație.