Google ADS Tutorial Romana. Este al 4 video dar deja a trecut o săptămâna de la începutul rulării campaniei google ads. Campania arata rezultate bune in statistic, dara fără conversii, Vedeți in acest video de ce nu înregistrăm conversii. Despre urmărirea conversiilor Urmărirea conversiilor este un instrument gratuit care vă arată ce se întâmplă după ce un client interacționează cu anunțurile dvs., fie că a cumpărat un produs, s-a înscris pentru buletinul informativ, a apelat compania sau v-a descărcat aplicația. Când un client realizează o acțiune pe care ați definit-o ca valoroasă, aceste acțiuni se numesc conversii. Acest articol abordează următoarele subiecte: Avantajele urmăririi conversiilor Cum funcționează Standarde de securitate și confidențialitate Pentru instrucțiuni de configurare, consultați diferite moduri de a urmări conversiile. De ce este recomandat să folosiți urmărirea conversiilor? Aflați care sunt cuvintele cheie, anunțurile, grupurile de anunțuri și campaniile cele mai eficiente pentru determinarea unor acțiuni valoroase din partea clienților. Familiarizați-vă cu rentabilitatea investiției și luați decizii mai bine informate cu privire la cheltuielile publicitare. Folosiți strategii de licitare inteligentă (cum ar fi Maximizați numărul de conversii, Sumă CPA vizată și Rentabilitatea vizată a cheltuielilor publicitare) care optimizează automat campaniile în funcție de obiectivele dvs. comerciale. Aflați câți clienți interacționează cu anunțurile dvs. pe un dispozitiv sau într-un browser și efectuează conversia pe un altul. Puteți consulta date despre conversiile pe dispozitive încrucișate, în browser încrucișate și alte tipuri de conversii în coloane de raportare „Toate conversiile”. Modul de funcționare a urmăririi conversiilor Urmărirea conversiilor începe cu crearea unei acțiuni de conversie în contul Google Ads. O acțiune de conversie este o activitate pe care o face un client și care are valoare pentru compania dvs. #googleads​ #goldensite​ #promovare​