Un chat online din punctul meu de vedere trebuie sa-l ai pe site, dacă pagina ta nu răspunde 100% la întrebările vizitatorilor. Si oricum nu ai cum sa creez o asemenea pagina care sa răspundă suta la suta întrebărilor. Si atunci ca sa nu plece vizitatorii care nu au găsit răspuns la întrebări, poți folosi un chat online care iți permite sa intri in direct cu vizitatorul online și sa-l mai ții pe site, sa-i răspunzi la întrebări și de ce nu in ultimul rand sa-l convertești in client.

Din experiența mea, exista o categorie de oameni, care efectuează comanda doar după ce se conving ca site-ul este “viu” și asta înseamnă – un apel la numărul de telefon afișat pe site, un mail, sau un contact pe chat. Daca nu ai nici unul din aceste 3 puncte pe site, înseamnă ca pierzi clienți.

Bineînțeles, ca dacă adaugi un chat online trebuie sa și fii activ, adică sa stai in fata calculatorului ca sa poți răspunde imediat. Oricum ce va prezint in video-ul mai jos, nu este neapărat, pentru ca chatul este de la Facebook și oricând ii poți răspunde, nu îl pierzi.

Asta este un avantaj la chatul de la Facebook. La celelalte dacă nu erai online in momentul in care scria utilizatorul, îl pierdeai, dacă nu lasă o adresa de mail și de obicei nu lasă. Aici nu mai e problema asta pentru ca clientul scrie din contul sau de Facebook. Si atunci ii poți răspunde oricând.

Daca ai observat in coltul de dreapta jos exista acest chat de la Facebook, il poți testa sa vezi cum funcționează.

Am mai folosit următoarele chat-uri:

Jivosite – este primul chat online pe care l-am folosit și era ok. Acu am văzut ca are integrat și Facebook messenger și altele, cred ca in timpul apropiat o sa-l testez, ca totuși e mai bine sa ai un serviciu care integrează toate posibilitățile de comunicare.

Tawk.to – l-am folosit pana in ultima vreme, pot spune ca lumea chiar interacționează cu acest chat, dar cam atât, poate ca are și alte funcții mai avansate, dar nu îmi place ca nu îl poți integra și cu alte servicii.

 

Aboneaza-te

Aboneaza-te

Fii la curent cu ultimele tehnologii din domeniul online

V-ați abonat CU SUCCES

Share This