Dacă v-ați blocat cardul Raiffeisen și nu mai puteți folosi cardul pentru plăți, aveți opțiunea de a debloca cardul prin intermediul aplicației mobile Raiffeisen Smart Mobile. Acest proces simplu și rapid vă permite să vă deblocați cardul în câteva minute, fără a mai fi nevoie să sunați la serviciul de asistență clienți al băncii.
Iată pașii pe care trebuie să îi urmați pentru a debloca cardul Raiffeisen prin aplicație:
1. Descărcați aplicația Raiffeisen Smart Mobile de pe Google Play sau App Store, în funcție de sistemul de operare al telefonului dumneavoastră.
2. Accesați aplicația și conectați-vă cu datele dvs. de autentificare.
3. Accesați meniul principal al aplicației și selectați opțiunea „Carduri”.
4. Alegeți cardul blocat și apăsați pe butonul „Deblochează cardul”.
5. Introduceți un cod de securitate de patru cifre, pe care îl veți folosi pentru a vă debloca cardul.
6. Confirmați codul de securitate și cardul va fi deblocat imediat.
7. Verificați dacă cardul funcționează corect, efectuând o tranzacție cu el.
Este important să menționăm că, în cazul în care ați uitat codul de securitate, va trebui să sunați la serviciul de asistență clienți al băncii pentru a vă obține un nou cod.
FAQ:
1. Ce trebuie să fac dacă nu am aplicația Raiffeisen Smart Mobile instalată pe telefonul meu?
Puteți descărca aplicația din Google Play sau App Store, în funcție de sistemul de operare al telefonului dumneavoastră.
2. De ce mi s-a blocat cardul Raiffeisen?
Cardul poate fi blocat din mai multe motive, cum ar fi introducerea greșită a codului PIN, expirarea cardului sau suspiciunea de utilizare frauduloasă.
3. Pot să deblochez cardul Raiffeisen prin intermediul altor canale?
Da, puteți suna la serviciul de asistență clienți al băncii pentru a vă debloca cardul, însă procesul poate dura mai mult timp decât deblocarea prin intermediul aplicației mobile.
Ghid utilizare Smart Mobile_mar2022
Blocheaza card. 9.2. Quick Payments … Deblocare cod utilizator daca ai blocat … Pentru prima autentificare in aplicatia Raiffeisen Smart Mobile vei. – www.raiffeisen.ro
Raiffeisen Online
Vreau sa deblochez utilizatorul. Cod utilizator. Deblocheaza ; Vreau sa activez aplicatia SmartToken. Activeaza ; Vreau sa dezactivez aplicatia SmartToken. – new.raiffeisenonline.ro
Asistenta carduri – persoane fizice
Carduri. Ai cardul blocat in bancomat? Bancomatul nu iti ofera suma ceruta? … si sa-ti reemiti instant orice card direct din aplicatia Smart Mobile. – www.raiffeisen.ro
Raiffeisen SmartToken – Aplicații pe Google Play
Fii primul care testeaza noua aplicație Raiffeisen SmartToken care este integrată cu Raiffeisen Smart Mobile și Raiffeisen Online si care te ajută să te … – play.google.com
Mobile banking, Raiffeisen Smart Mobile, intrebari frecvente
Aplicatia poate fi activata si folosita de clientii persoane fizice, care au cel putin un cont curent sau un card de credit de la Raiffeisen Bank. – www.raiffeisen.ro
Raiffeisen Smart Mobile – Aplicații pe Google Play
PERSOANE JURIDICE FUNCTIONALITATI: • Vizualizare conturi (istoric, detalii):conturi curente,economii,depozite,credite • Vizualizare tranzactii active – play.google.com
Raiffeisen Smart Mobile PF – Aplicații pe Google Play
Bucura-te de Raiffeisen Smart Mobile – banking inteligent, de oriunde ai fi! Iata cateva dintre beneficiile aplicatiei Smart Mobile: Interfata intiuitiva – play.google.com
Card pierdut Raiffeisen Bank – Blocare Card – Furat
2 mar. 2023 … În cazul în care cardul tău bancar a fost blocat, există câțiva pași simpli pe care îi poți urma pentru a-l debloca. În primul rând, asigură-te … – www.telefonreclamatii.online

Raiffeisen mi-a blocat abuziv contul. Ce pot sa fac? |
9 mar. 2022 … buna ziua, banca raiffeisen mi-a blocat abuziv un cont. contul e vechi, nu am card la el, nu am aplicatie, locuiesc permanent in UK, … – www.reclamatiibanci.ro
